Mohd Nazri

Lelaki, Puluhan tahun?

Beratap Langit Berlantai Bumi, Malaysia

aku menulis bukanlah kerana merasakan diri sudah cukup bagus. blog ini tidak boleh dijadikan kayu pengukur bagi diri aku. aku hanyalah insan yg lemah, yg masih belajar dan berusaha menjadi yg lebih baik. blog ini hanyalah sekadar perkongsian. jika ada salah dan silap dalam penulisan, tegurlah. semoga kita sama-sama mendapat manfaat darinya.

Visit My Blog :
=>bilanazberfikir.blogspot.com
=>personal-naz.blogspot.com
=>BakalMeninggal.blogspot.com
::
Start
Windows 8™ by nazri
Shutdown

Navbar bawah

Search This Blog

Saturday 30 August 2014

Ujian satu jawapan.

Assalamualaikum w.b.t.



Kita doa, tapi dapat result, tak seperti yang diharapkan. 
Bukan salah Allah, 
Bukannya Allah tak tahu apa yang kau mahu, 
Cuma itu bukan yang terbaik buat dikau. 
Allah lebih tahu apa yang terbaik, 
Kau akan tahu satu hari nanti.
Apa yang ada di sebaliknya.
Cumanya manusia ini rakus, 
Tiada sabar dalam hati menanti, 
Kerna itu nafsu menguasai. 
Hasil yang tidak seperti diharap, mulai kecewa menimpa. 

Ingin aku ingatkan, Allah tahu apa yang terbaik buat kau, aku, dia dan mereka.

0 comments: